5.0
gebaseerd op 138 reviews
Anna - 10 maanden geleden

Wat een heerlijke ervaring hebben wij beleefd! Super leuk om een duo-behandeling te hebben bij moeder en dochter. En niet alleen gezellig, ook nog eens heel kundig, geduldig en meedenkend. Dankjewel daarvoor! Wij bevelen Beauty by Jay dan ook van harte aan!

Christine - 10 maanden geleden

Fijne sfeer en super mooi resultaat!

Sofie - 10 maanden geleden
Lydia - 10 maanden geleden

Voor het eerst wimper extensions geprobeerd, erg mooi resultaat en een super mooie salon!

Nicole - 10 maanden geleden

Ik kwam voor one by one wimpers en super mooi resultaat, ben er heel blij mee. Super vriendelijk en alles werd erg goed uitgelegd. Ik kom zeker terug.

Isa - 11 maanden geleden

Goed advies en fijn geholpen, superblij met m’n nagels!!

Carla - 11 maanden geleden
Lydia - 11 maanden geleden

Hele leuke meid en deskundig te werk helemaal blij met m’n wenkbrauwen

Kiara - 11 maanden geleden
Lydia - 11 maanden geleden