5.0
gebaseerd op 138 reviews
Nicoline - 11 maanden geleden

Jayda heeft mijn nagels weer supermooi gemaakt met een zomerse biabkleur!

Emmeline - 11 maanden geleden
Nicoline - 12 maanden geleden

Super blij met het resultaat van m’n lashlift incl. tint en ook was het heel gezellig met Jeda!

Esther - ongeveer een jaar geleden

Mijn biab nagels gaan altijd erg lang mee en heb nu eindelijk met mijn echte nagels een mooie lengte bereikt. Laatst was 1 nageltje beschadigd geraakt en kon zelfs de volgende dag even terecht. Kortom topmensen een topsalon!

Chanelfa - ongeveer een jaar geleden
Lydia - ongeveer een jaar geleden

Voor de eerste keer Biab nagels gedaan bij Jeda, prachtig resultaat en dik tevreden!

Anna - ongeveer een jaar geleden

Super aardige meid. Heel spontaan en gezellig en in een prachtige salon. Heel blij met m’n nagels.

Petra - ongeveer een jaar geleden

Wat een heerlijke ervaring! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, werd ik volledig in de watten gelegd. Nagels zijn prachtig gelakt met oog voor detail en perfectie. Het eindresultaat is echt schitterend! De paraffinebehandeling was zalig, mijn handen voelen ontzettend zacht en verzorgd aan. De sfeer was ontspannen, professioneel en warm. Je voelt je hier echt op je gemak en volledig verzorgd. Een moment puur genieten!

Birgit - ongeveer een jaar geleden
Femke - ongeveer een jaar geleden