5.0
gebaseerd op 138 reviews

Powderbrows laten zetten bij Jeda, neemt echt alle tijd voor je en geeft goed advies professioneel maar ook erg gezellig, zeker een aanrader!

Angela - 7 maanden geleden

Ik ben zo blij dat ik bij Jeda en Natasha terecht ben gekomen! Ze nemen altijd rustig de tijd en luisteren echt naar wat je wilt. Geen gehaast, gewoon aandacht en zorg voor mooie nagels. Hun oog voor detail vind ik fantastisch zelfs de kleinste dingen worden netjes gedaan. Daarnaast zijn ze super vriendelijk en gezellig, waardoor het altijd leuk is om langs te gaan. Elke keer kijk ik weer met trots naar mijn nagels als ik wegga. Echt toppers, ik kan ze iedereen van harte aanraden!

Ashley - 7 maanden geleden

Fijne, professionele behandeling gehad. Er werd alle tijd voor mij genomen, in een gezellige schone salon!
Complimenten van mij

Ingrid - 7 maanden geleden

Niet naar huis voor het goed is! Vandaag een pmu wenkbrauwen behandeling gehad en blij met het resultaat. Net als bij haar andere behandelingen staat kwaliteit bovenaan en ga je dus pas naar huis als alles goed en netjes is. Ben je nog aan het twijfelen? Niet nodig gewoon doen!

Joëlle - 7 maanden geleden

Het is elke keer weer een feestje en ga met de mooiste nagels naar huis. Bedankt!

Maudi - 7 maanden geleden

Er is een ontspannen sfeer bij Jeda in de salon. Ze werkt snel, maar zeker ook secuur. En bovenal is het altijd gezellig!

Lydia - 8 maanden geleden

Mooie salon, hygiënisch en vooral gezelligheid.

Jolien - 8 maanden geleden

Lieve vrolijke professionele jonge vrouw die vol passie haar werk uitvoert. Ik ga altijd blij de deur weer uit.

Maudi - 8 maanden geleden

Was gezellig en weer mooie nagels natuurlijk👌🏽

Carla - 8 maanden geleden

Ik ben weer helemaal happy met mijn mooie rode nagels’ Biab en gellak door Jeda.

Emmeline - 9 maanden geleden