Net weer een gezellige afspraak gehad voor m'n wimpers en zoals altijd weer zeer tevreden naar huis!
Ik heb bij jeda powderbrows laten zetten en het was hele fijne ervaring. Ze heeft goed gekeken naar wat bij mij past en het zetten zelf geen heel goed. Ik heb nergens last van gehad tijdens het zetten. Ben ook heel blij met het resultaat kan niet wachten om mijn tweede afspraak ervoor te hebben
Fijne meid, zeer professioneel te werk en nog gezellig ook. Aanrader!
Ik heb mijn Powderbrows laten zetten bij Jeda. Ik was een beetje zenuwachtig, maar Jeda stelde mij gelijk gerust en legde alles goed en duidelijk uit! Ik had er vertrouwen in omdat Jeda goed inziet welke vorm en kleur er bij je gezicht past. Ik ben super blij met hoe mijn wenkbrauwen eruit zien :) Jeda heeft na de behandeling duidelijk uitgelegd hoe ik het beste mijn wenkbrauwen kan verzorgen en mag altijd contact opnemen als ik vragen heb. Super fijn! Ik raad het iedereen aan!
Het is iedere keer een feestje om te gaan 😘
Jeda werkt heel professioneel en neemt de tijd voor het beantwoorden van vragen. De sfeer in de salon is fijn en rustig. Jeda kletst gezellig over van alles en nog wat, als je dat zelf ook prettig vind natuurlijk :)