5.0
gebaseerd op 138 reviews

Ik heb mijn nagels gedaan bij Natascha. Super fijne ervaring! Ontspannen sfeer, mooie salon, klantvriendelijk, werkt netjes. Oftewel een aanrader:))

Jill - meer dan een jaar geleden

Erg prettige ervaring, het was een fijne sfeer en ik ben zeer tevreden over het resultaat

Anoek - meer dan een jaar geleden
Lydia - meer dan een jaar geleden
Nicoline - meer dan een jaar geleden

Ik heb Natascha pas één keer gehad, maar het was direct een fijne ervaring. Ze neemt de tijd en zorgt voor een gezellige sfeer. Het voelde meteen vertrouwd en ontspannen. Zeker een aanrader!

Ashley - meer dan een jaar geleden

Nagels zijn weer super mooiii😇

Gioya - meer dan een jaar geleden

Erg sociale en vriendelijke meid en werkt netjes!

Esther - meer dan een jaar geleden
Lydia - meer dan een jaar geleden

Het was super gezellig en ben super blij met m’n nagels 😊😘

Nicoline - meer dan een jaar geleden

Handig online systeem, nette behandel ruimte en een gezellige dame in omgang. Tevreden !

Veronic - meer dan een jaar geleden