5.0
gebaseerd op 138 reviews
Paula - meer dan een jaar geleden

Super goede wimperstyliste! Kijkt goed wat bij je past. Ik ben meer dan tevreden over Jeda. Wimpers blijven ook super goed zitten.

Mandy - meer dan een jaar geleden

Altijd super tevreden met het mooie resultaat. Fijne sfeer in de salon en altijd snelle reacties! <3

Elise - meer dan een jaar geleden

Ik ben super tevreden met mijn BIAB-nagels! Ze zijn prachtig, stevig en blijven lang mooi. Jeda werkt heel precies en heeft veel ervaring, wat je echt terugziet in het resultaat. Daarnaast was de sfeer in de salon heel ontspannen en voelde ik me op mijn gemak. Echt een aanrader voor iedereen die mooie, verzorgde nagels wil!"

Ashley - meer dan een jaar geleden

Jeda is altijd super vriendelijk en gezellig! Altijd fijn om m’n nageltjes weer mooi te laten maken en ze neemt echt de tijd voor je en levert kwaliteit! Aanrader!

Jeanne - meer dan een jaar geleden

Super blij met het resultaat! Echt een aanrader.

Sharon - meer dan een jaar geleden

Superblij met mijn nieuwe biab-nagels!

Emmeline - meer dan een jaar geleden
Marcella - meer dan een jaar geleden
Lydia - meer dan een jaar geleden
Anouk - meer dan een jaar geleden