5.0
gebaseerd op 138 reviews

Hele fijne ervaring gehad bij Jeda voor de PMU afspraak. Ze neemt echt de tijd voor je. Ook is ze heel duidelijk over wat ze gaat doen.

Heel erg bedankt voor de mooie wenkbrauwen !

Cheyenne - 2 maanden geleden

Heel blij met mijn lashlift!
En altijd fijn bij Jeda,
Gezellig,professioneel en fijne resultaten!

Kristel - 2 maanden geleden

Netjes, professioneel 🤗

Roxanna - 3 maanden geleden

Ik ben heel fijn geholpen door Jeda! Het was voor mij de eerste keer, maar er hing gelijk een gezellige sfeer. Daarnaast super blij met het resultaat van mijn wenkbrauwen. Zeker aan te raden!

Myrthe - 4 maanden geleden

Jeda werkt super snel maar ook heel secuur. Het is altijd gezellig en voor je het weet is de tijd alweer voorbij :)

Lydia - 4 maanden geleden
Lydia - 5 maanden geleden
Lydia - 5 maanden geleden

Ik ken Jeda nog van 'vroeger', en vanaf het eerste moment dat ik bij haar in de salon stapte voelde het gelijk goed. Ze legt alles ontzettend goed uit en is heel professioneel. Naast dat is het natuurlijk ook gewoon heel gezellig ;) Ik ben elke keer weer ontzettend blij als ik de deur uitstap!

Sandra - 5 maanden geleden
Lydia - 6 maanden geleden
Ingrid - 6 maanden geleden