5.0
gebaseerd op 138 reviews

Was de eerste keer! Wat een fijne behandeling door gezellige en vakkundige mensen. Tot de volgende keer 🎉

Lida - 17 dagen geleden

Fijn ontvangst in de salon. Wat een leuke meid is Jeda! Ik twijfelde even tussen one-by-one of hybrid. Jeda denkt (in alles!) lekker mee en uiteindelijk toch gekozen voor de one-by-one. Ze heeft de wimpers prachtig gezet. Heel blij mee!

Talitha - 21 dagen geleden

Erg goed geholpen! Mijn nagels zijn super mooi geworden en het was ook heel gezellig

Liza - 24 dagen geleden

Heel ontspannen sfeer!!

Anita - ongeveer een maand geleden

Het is altijd super gezellig 😍

Nicoline - ongeveer een maand geleden

Ik ben heel tevreden over mijn afspraak! Jeda heeft mijn nagels en wimpers weer prachtig gemaakt en nam de tijd om alles zorgvuldig te doen! Ze had zelfs een los UV lampje, wat voor mij heel fijn was omdat ik mijn linkerhand moeilijk in de UV lamp kon doen. Ik kom hier dus zeker vaker terug! Ook de ’ingewikkeldere’ nail art die ik wilde heeft Jeda prachtig op mijn nagels ontworpen!

Britt - ongeveer een maand geleden

Fijn geholpen! Echt de tijd genomen en fijne adviezen gegeven wat niet gaat om eigen belang!

Tess - ongeveer 2 maanden geleden

Kom er nu een paar maandjes en ben erg blij met het resultaat.
Ik vind dat het ook lang mooi blijft zitten, ondanks dat ik super kritisch ben!
Verder is het een super leuke, lieve meid en voel ik mij helemaal op mijn gemak. Ik kom er nu alleen nog voor mijn wimpers, maar de powderbrows hoop ik in het najaar te laten doen! Heb ook echt vertrouwen in haar.

Ingrid - ongeveer 2 maanden geleden

Weer fijn mijn nagels laten doen.super blij mee.
👌

Bets - ongeveer 2 maanden geleden

Perfect

Liliya - 2 maanden geleden